Alla inlägg den 9 februari 2012

Av mimmi - 9 februari 2012 12:54

Hur många år har vi känt varandra? jag minns inte men de är ganska många nu.

Under åren så har vi vart med om mycket tillsammans, mycket positivt och negativt.

Vi har skrattat tillsammans så vi nästan gråtit, vi har bråkat så vi nästan slagits men vi har alltid funnit för varandra genom vått och tort.

Vi har trott på varandra när igen annan gjort det, vi har inte sätts så ofta på senaste tiden men du vet vart du har mig och jag vet jag har dig. 

Vänskap är starkare än kärlek, eller vänskap är en slags kärlek eller vad säger du ?!.

Jag kommer aldrig lämna dig sida, jag kommer gå genom livet tillsammans med dig, för du har varit min bästavän så länge jag kan minnas. Så länge jag kan komma ihåg så har vi alltid haft varandra, och jag vill att du ska veta.


När livet är ett rent helvete o allt känns piss, när du är så lycklig så du bara vill skrika, när du är ledsen, när du bara känner dig tom... så finns jag här och lyssnar bara ett samtal bort. Jag kommer aldrig att svika dig, det lovar jag på allt jag har. 


Du ska bara veta hur stolt jag är över dig, att du har lyckats så bra i livet och jag känner då fan ingen som målar så sjukt jävla snyggt som du gör. Det finns ingen person som förstår mig så bra som du gör och som får mig att skratta så mycket så jag inte får någon luft, vad skulle jag göra utan dig? Den frågan vågar jag inte ens ställa mig själv, för det är alltid dig jag ringer när det är nått den personen jag litar på till 100%. Du är en sån person som man vill dela allt med, glädje och tårar. Du är den mest speciella vännen jag har och det finns ingen annan där ute som är i närheten av lik dig, du är Unik och i mina ögon ren perfektion.


Jag älskar dig min bästa fina Alekzandra.




 

Av mimmi - 9 februari 2012 12:36

Ska strax ta en prommenad till mamma, känner att jag måste komma ut för jag är så jävla trött.

Idag är det ingen rolig dag att vara jag, ska fan tycka synd om mig själv hela dagen.


Sen ska magda sy fast hårförlängning på mig, skönt att ha de gjort också så man slipper ta i o ur skiten hela tiden.

Kommer antagligen inte svara på så mycket sms idag så folk vet, inte alls på humör faktiskt.


     



Av mimmi - 9 februari 2012 10:43

Nyvaken fast fortfarande galet trött, helt skakig i hela kroppen för att jag är så trött. Jag vill bara kunna sova igen, men jag har inte sovit bra på flera nätter. Vaknar flera ggr varje natt och vaknar helt utmattad ist för utvilad. Jag vet inte varför det är såhär, men jag gissar på att det är för att jag saknar dig. Men vad vet jag, vet fan ingenting längre, jag vet knappt vem jag är.     


Idag så ska jag städa för jag orkade verkligen inte göra det igår och så ska jag söka flera jobb, jag måste fan handla också men egentligen har jag ingen ork. Sen ska jag träna och gå ut och gå, och sen vet jag inte vad som händer.

Åh fyfan va de e mycket i mitt huvud nu känner jag och jag har då aldrig velat sova såhär mycket i hela mitt liv, men vad ska man göra om man inte kan?! Att sova själv är det värsta som finns, jag hatar att sakna och jag hatar att tycka om (egentligen). Jag hatar att se folk som är kära, tycker dom är äckliga och nu är jag en av dom?! Men denna gång känns allt anorlunda, jag tycker om att vara kär, det är skönt men jobbigt att sakna, det är underbart att se fram emot något och Jag älskar helgerna när jag får sova tillsammans med dig!  











Oh fyfan kändes inte som att det var jag som skrev det där, usch jag hatade allt jävla kärleks trams ...      










Tidigare månad - Senare månad

Undrar du något?!

4 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

TJÄNA PENGAR PÅ DIN BLOGG.

snygga sexiga maskerad kläder


Ovido - Quiz & Flashcards