Direktlänk till inlägg 27 februari 2012

Underbart,

Av mimmi - 27 februari 2012 09:32

Helgen har varit helt underbar med mina två älsklingar, och det har gått superbra med Neoline och Adam.

Dom har lekt och busat, vi har varit ute på promenad och bara myst vi tre.

Bara jag har er två i min närhet så mår jag så bra, Jag älskar er.

Det enda som känns lite pissigt är att Adam bor 14 mil ifrån mig, men det är endå värt all väntan i veckorna tills de blir fredag och de e värt all dryg restid, Bara jag får träffa min älskling så e jag glad.

Jag är så otroligt kär, inte likt mig, inte alls likt mig trodde jag inte kunde bli kär...

Brukar alltid få panik och ledsna när jag träffar någon, men inte med min Adam jag hatar när han ska åka och varje gång innan han kommer hit är jag lika nervös som första gången vi skulle träffas.

Jag blir kärare och kärare för varje dag som går, Känns som jag kommer vara nykär hela livet.!

Och det viktigaste o underbaraste av allt var att han och neo funkar skitbra ihop, dom leker o neo sträker armarna efter honom o sådär. Känns verkligen super skönt, för hade det inte funkat mellan dom så hade de inte gått att forsätta mellan adam o mej heller !


Har raderat flera ggr nu och kommer endå inte på hur jag ska skriva för att beskriva mina känslor jag har just nu.

Jag är så j*vla lycklig, helt otroligt helt sjukt lycklig, viste inte ens att det var möjligt att må såhär bra?!.

Jag är så himla glad över att just jag har världens finaste älsklingar, Adam och Neo !


   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

...

Av mimmi - 27 mars 2012 10:48


 

Av mimmi - 9 mars 2012 11:15

She was seventeen years old, 45 kg light, just skin and bones.But the mirror eats up the positive things she sees.Leave me alone because I can't stand this anymore.Two fingers in the throat -- coughing up my problems.So, spitting out the shame, sh...

Av mimmi - 7 mars 2012 10:31

Namn: Mimmi Andersson Wendin Ålder: 18år Längd: 1.63 Sko-storlek: 37 - 38 Född: uppsala  Bor: skutskär Gör just nu: skriver den här listan Allmänna frågor: Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: oftast glad, spontan och ?  Nämn...

Av mimmi - 7 mars 2012 09:12


Jag älskar allt som har med dig och göra, din humor, ditt leende, ditt skratt, din personlighet, ditt utseende, precis allt. Finns ingen vackrare för mig än du och jag blir kärare och kärare i dig för varje dag som går, det har aldrig känts så rätt...

Av mimmi - 21 februari 2012 11:39

Idag är dagen jag ska ändra på mig, känner att nu räcker det.Jag ska bli hon jag vill vara, och nu är det dags.  ...

Undrar du något?!

4 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

TJÄNA PENGAR PÅ DIN BLOGG.

snygga sexiga maskerad kläder


Skapa flashcards