Direktlänk till inlägg 9 februari 2012

i know the world can be a living hell, but i walk trough it with you.

Av mimmi - 9 februari 2012 12:54

Hur många år har vi känt varandra? jag minns inte men de är ganska många nu.

Under åren så har vi vart med om mycket tillsammans, mycket positivt och negativt.

Vi har skrattat tillsammans så vi nästan gråtit, vi har bråkat så vi nästan slagits men vi har alltid funnit för varandra genom vått och tort.

Vi har trott på varandra när igen annan gjort det, vi har inte sätts så ofta på senaste tiden men du vet vart du har mig och jag vet jag har dig. 

Vänskap är starkare än kärlek, eller vänskap är en slags kärlek eller vad säger du ?!.

Jag kommer aldrig lämna dig sida, jag kommer gå genom livet tillsammans med dig, för du har varit min bästavän så länge jag kan minnas. Så länge jag kan komma ihåg så har vi alltid haft varandra, och jag vill att du ska veta.


När livet är ett rent helvete o allt känns piss, när du är så lycklig så du bara vill skrika, när du är ledsen, när du bara känner dig tom... så finns jag här och lyssnar bara ett samtal bort. Jag kommer aldrig att svika dig, det lovar jag på allt jag har. 


Du ska bara veta hur stolt jag är över dig, att du har lyckats så bra i livet och jag känner då fan ingen som målar så sjukt jävla snyggt som du gör. Det finns ingen person som förstår mig så bra som du gör och som får mig att skratta så mycket så jag inte får någon luft, vad skulle jag göra utan dig? Den frågan vågar jag inte ens ställa mig själv, för det är alltid dig jag ringer när det är nått den personen jag litar på till 100%. Du är en sån person som man vill dela allt med, glädje och tårar. Du är den mest speciella vännen jag har och det finns ingen annan där ute som är i närheten av lik dig, du är Unik och i mina ögon ren perfektion.


Jag älskar dig min bästa fina Alekzandra.




 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

...

Av mimmi - 27 mars 2012 10:48


 

Av mimmi - 9 mars 2012 11:15

She was seventeen years old, 45 kg light, just skin and bones.But the mirror eats up the positive things she sees.Leave me alone because I can't stand this anymore.Two fingers in the throat -- coughing up my problems.So, spitting out the shame, sh...

Av mimmi - 7 mars 2012 10:31

Namn: Mimmi Andersson Wendin Ålder: 18år Längd: 1.63 Sko-storlek: 37 - 38 Född: uppsala  Bor: skutskär Gör just nu: skriver den här listan Allmänna frågor: Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: oftast glad, spontan och ?  Nämn...

Av mimmi - 7 mars 2012 09:12


Jag älskar allt som har med dig och göra, din humor, ditt leende, ditt skratt, din personlighet, ditt utseende, precis allt. Finns ingen vackrare för mig än du och jag blir kärare och kärare i dig för varje dag som går, det har aldrig känts så rätt...

Av mimmi - 27 februari 2012 09:32

Helgen har varit helt underbar med mina två älsklingar, och det har gått superbra med Neoline och Adam. Dom har lekt och busat, vi har varit ute på promenad och bara myst vi tre. Bara jag har er två i min närhet så mår jag så bra, Jag älskar er. ...

Undrar du något?!

4 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

TJÄNA PENGAR PÅ DIN BLOGG.

snygga sexiga maskerad kläder


Ovido - Quiz & Flashcards